ACZ Forum - Arnis Club Zürich
Würden Sie gerne auf diese Nachricht reagieren? Erstellen Sie einen Account in wenigen Klicks oder loggen Sie sich ein, um fortzufahren.

Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet?

3 verfasser

Nach unten

Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet? Empty Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet?

Beitrag von domey Mi Sep 24, 2014 8:28 am

Hey zeme! Ich brüchti da mal rat vo eu =)

Han ja mitm Studium ahgfange und han au neui fründschafte gshlosse Very Happy
han eini kenneglernt wo sit 5 jahr wingtsun macht und 2-3 jahr arnis in SKEMA zBülach. Ha am ahfang voll denkt mir chömed mitenand klar und chönnd zeme traine und ustushe- vergebens. Weil:

emal het sie mir paar sache zeigt zb. ihri standards und wie sie die abwehret und so etc. und ich han versuecht das z'ehre und so ufzneh als neui Erkenntnis und neui Inputs und ned als was schlechts bzw. nei voll komisch/falsch. Aber denn wo ich ihre so eusi sache zeigt han, het sie das immer so kommentiert als würemers huere kompliziert mache und komisch etc. - efach so voll negativ Sad und kei ahnig ich weiss ned so recht mit dem umgah XD was sölli sege wenn sie wieder euses system/shuel negativ beurteilt?

Han ez au voll kei lust meh mit ihre traine und so.

haha das wärs mal Very Happy bi gspannt uf antworte ^^

domey
domey

Anzahl der Beiträge : 19
Anmeldedatum : 23.06.14
Alter : 30

Nach oben Nach unten

Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet? Empty Re: Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet?

Beitrag von Spackotus Mi Sep 24, 2014 5:45 pm

Ufff schweeeere Situation... Ich wüsste auch nicht so recht, wie man darauf gut reagiert x.x
Ich wäre vor allem auf die Vorteile dieser Techniken eingegangen... Aber ob das nun wirklich zu einer guten Konversation geführt hätte, weiss ich nicht.
Auch wär für mich das naheliegenste mit anderen Kampfkünsten zu vergleichen... Aber eben, ich habe bisher nur Arnis gemacht...
Spackotus
Spackotus

Anzahl der Beiträge : 3
Anmeldedatum : 24.06.14
Alter : 31
Ort : WG Branchfire

Nach oben Nach unten

Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet? Empty Re: Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet?

Beitrag von Adler Do Sep 25, 2014 11:58 am

Hallo domey

Das isch en wichtige Bitrag. Viele Dank fürs Teile.
Ich verstahn dini Enttüschig. Du häsch en super Afang gstartet. Du häsch dKunscht vunere andere Person chöne ehre und das rati dir au wiiterhi zmache.

Wenn sie sich dinere Kunscht verschlüsst, lernt sie nüt neus - das isch ihri Entscheidig. Sött dich aber nöd devo müesse abhalte ihri Kunscht nöcher kennezlerne.
Nachere gwüsse Ziit, wenn ihr beid ready sind au mal mitenand zsparre, zeigt sich dänn scho wer meh glernt hät :-) (du weisch dänn au meh über ihri Art zkämpfe)... bliib ihre gegenüber offe.

Ganz nach dem, was mir au trainieret: versöhnt si, treu si usw. Die unterschiedliche Meinige söll euere Fründschaft nöd im Weg stah.
So chasch du am beschte eusi Schuel repräsentiere. Eus gahts nöd um en Stil, aber um es System. Sie wird euses System nonig verstande ha und in richtig oder falsch denke. Villicht chunt dZiit wo sie dem gegenüber mal offener wird si.

Du chasch ihre au säge, dass dich das verletzt wie sie mit dinere Kunscht umgaht und dass du dir meh en Ustuusch unter Fründe würsch wünsche als en Chrieg drüber wer die besser Technik hät.

Sie weiss villicht nöd, dass sie mit ihrem Verhalte ihri Schuel (muess nöd mit de Realität überistimme) repräsentiert... was aber nöd heisst, dass dLüüt us dere Schuel all so sind. Lern das vunenand ztrenne und dPerson so azneh wie sie isch und nöd eso wie du dir das vorgstellt häsch.

Ich wür mir für eu wünsche, dass ihr viel vunenand chönd lerne und wiiterhi chönd zämä trainiere. dLiebi zu ihre als Person wird dir dChraft defür geh und nöd sArnis a sich.


Liebe Gruess
Adler
Adler
Adler
Schulleitung
Schulleitung

Anzahl der Beiträge : 92
Anmeldedatum : 23.06.14

Nach oben Nach unten

Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet? Empty Re: Wie reagieren, wenn Jemand über ACZ schlecht redet?

Beitrag von Gesponserte Inhalte


Gesponserte Inhalte


Nach oben Nach unten

Nach oben


 
Befugnisse in diesem Forum
Sie können in diesem Forum nicht antworten